تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۶۳۳۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر کشور:

دولت آیین‌نامه‌های مورد نیاز FATF را تصویب کرد

می متالز - وزیر کشور گفت: چهارماه وقت داریم و دولت نیز پیگیر موضوع FATF است و آیین‌نامه‌های مورد نیاز در دولت تصویب شده و تا چهار ماه آینده مساله باید پیگیری شود.
دولت آیین‌نامه‌های مورد نیاز FATF را تصویب کرد

به گزارش می متالز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی درحاشیه سی و هفتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی گفت: در این جلسه طبق معمول گزارش‌ها و اخبار اقتصادی مطرح و پیگیری موارد ارجاعی به قوه‌قضائیه صورت گرفت که با توجه به همکاری رسانه‌ها با ستاد، موارد ارجاعی تخلف به محاکم کاهش یافته و با تذکر اندکی رفع شده است.

وی افزود: مسئله دیگری که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت، موضوع خودروسازان بود که پرداختن به تولید خودرو در این شرایط و حمایت جدی از آنان لازم است.

رحمانی فضلی ادامه داد: مسئله دیگر تصمیم جدید FATF و نوع بیان مطالب بود. کسانی که در این موضوع اظهارنظر می‌کنند نباید موجب نگرانی شود. نقش رسانه‌ها در این میان نیز مهم است و مردم باید در جریان باشند. چهارماه وقت داریم و دولت نیز پیگیر موضوع FATF است. آیین‌نامه‌های مورد نیاز در دولت تصویب شده و تا چهار ماه آینده مسئله باید پیگیری شود که نیازمند همکاری مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و دولت است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده