تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۶۴۳۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توسط سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

زمان ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس اعلام شد: ۱۰ تا ۱۶ آذر در سه جایگاه

می متالز - سخنگوی ستاد انتخابات کشور زمان ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم را ۱۰ تا ۱۶ آذر اعلام کرد که در سه جایگاه انجام خواهد شد.
زمان ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس اعلام شد: ۱۰ تا ۱۶ آذر در سه جایگاه

به گزارش می متالز، اسماعیل موسوی با بیان اینکه ثبت نام نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم ۱۰ تا ۱۶ آذر در ۳ جایگاه شروع می‌شود گفت: جایگاه اول شامل ۲۰۸ فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و محل اصلی ثبت نام داوطلبان و جایگاه دوم ستاد ثبت نام در وزارت کشور است که از ۱۰ آذر شروع به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: درصورت عدم ثبت نام نامزد‌ها در وزه انتخابیه، می توانند در وزارت کشور انجام شود تا مدارک به فرمانداری حوزه انتخابیه ارسال شود . بنابراین ثبت نام نامزد‌ها در وزارت کشور و یا فرمانداری هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: جایگاه سوم هم سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های سیاسی وزارت خارجه در خارج از کشور بوده و شهروندان ایرانی می‌توانند با مراجعه به سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های سیاسی، فرم پرسشنامه داوطلبی را دریافت و برای نمایندگی ثبت نام کنند.

موسوی تأکید کرد: وزارت کشور چند روز قبل از برگزاری ثبت نام نامزدها، اطلاعیه‌ای مبنی بر شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام را صادر و منتشر می‌کند. به همین منظور نامزد‌ها باید با اطلاعات و مدارک کامل برای ثبت نام به مراکز مراجعه کنند. چنانچه مدارک داوطلبان کامل نباشد، ثبت نام نهایی نخواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده