تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۶۴۵۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مسوول:

سازمان متولی مناطق ویژه لرستان هنوز انتخاب نشده است

می متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پایانه صادرات سنگ جزء وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
سازمان متولی مناطق ویژه لرستان هنوز انتخاب نشده است

به گزارش می متالز، بختیار رازانی با بیان اینکه مناطق ویژه زیرمجموعه دبیرخانه شورای عالی مناطق کشور است که براساس قوانین مطرح شده و صلاحیت‌ها انتخاب می‌کنند که چه سازمانی متولی آن باشد، اظهار کرد: در حال حاضر چندین منطقه ویژه در استان مصوب شده که شامل لرستان، بروجرد، الیگودرز و کوهدشت بوده و سازمان متولی آنها هنوز انتخاب نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: منطقه ویژه بروجرد شهرک غیرفعالی است که قصد انجام واگذاری آن را به یک سازمان متولی داشتیم اما متأسفانه به توافق نرسیدیم.

رازانی در خصوص صادرات و ایجاد پایانه‌های صادراتی در شهرک‌های صنعتی بیان کرد: منطقه ویژه در شرق لرستان به‌عنوان یک پایانه صادراتی مستقر است و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن مهیاست.

وی گفت: استان پیگیر یک پایانه صادرات سنگ است و این موضوع جزء وظایف سازمان صنعت و معدن بوده و هر کمکی که واحدهای صنعتی از ما بخواهند باید انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار کرد: اشتغال موضوع اصلی جامعه ماست و به‌عنوان متولیان صنعت باید تحقیق کنیم که چه صنایعی اشتغال ایجاد می‌کند که زیرمجموعه صنایع کوچک باشد.

رازانی بیان کرد: صنایع کوچک صنایع کاربر هستند نه سرمایه‌بر و چنانچه از صنایع کوچک حمایت شود موضوع بیکاری مرتفع خواهد شد.

عناوین برگزیده