تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۶۴۷۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی مهر ماه؛

ارزش بازار "وسبحان" افزایشی بود

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۱۰۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به یک هزار و ۶۵۸ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "وسبحان" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با سرمایه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۳۳۴ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک هزار و ۵۵۱ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۰۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال به یک هزار و ۵۳۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان نیز با افزایش ۱۰۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال معادل یک هزار و ۶۵۸ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۸۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال به مبلغ ۳۱۸ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۳۵ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۷۳ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده