تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۰۳
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۶۴۸۵۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اراک میزبان ‌نخستین نمایشگاه تخصصی تعمیق ساخت داخل ‌شد‌

می متالز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: ‌نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات ‌‌و نخستین نمایشگاه تخصصی تعمیق ساخت داخل ‌در اراک پایتخت صنعتی ایران برگزار می‌‌شود.
اراک میزبان ‌نخستین نمایشگاه تخصصی تعمیق ساخت داخل ‌شد‌

به گزارش می متالز، مرتضی اسلامی‌زاده با اشاره به برگزاری هم‌زمان دو نمایشگاه در استان مرکزی اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات ((ARIMEX 2019 )) و نخستین نمایشگاه تخصصی تعمیق ساخت داخل در حوزه‌ صنایع ریلی به عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی در اراک پایتخت صنعتی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه با حضور گروه‌های صنایع تولیدی، معدن و صنایع معدنی، صنایع ریلی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع پیشرفته، تجهیزات صنعتی، اتوماسیون، ابزارآلات، آلومینیوم، متالورژی و ریخته‌گری، فنی و مهندسی، تجهیزات ایمنی با رویکرد توسعه، حمایت از کالای ایرانی و صادرات برندهای تخصصی کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی همراه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 8 هزار متر مربع با حضور بیش از 100 شرکت تولیدی و صنعتی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

اسلامی‌زاده بیان کرد: از شاخص‌ترین رویدادهای این نمایشگاه برگزاری کلینیک کسب و کار با حضور برترین مشاوران تخصصی حوزه‌های اشتغال و توسعه و صادرات و مشاوره حقوقی، حضور بزرگترین خوشه تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه، حضور صنایع مادر استان مرکزی و فن‌بازار منطقه‌ای و برگزاری دو سمینار تخصصی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها از تاریخ 9 آبان‌ماه تا 12 آبان‌ماه امسال از ساعت 15 تا 21 پذیرای متخصصان، شهروندان، علاقمندان و بازدیدکنندگان هستند.

عناوین برگزیده