تاریخ: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۹
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۶۴۹۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمک به سرمایه ثابت 4 هزار و 500 طرح نیمه‌تمام در کشور

می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 4 هزار و 500 طرح نیمه تمام با اولویت بالاتر از بین 50 هزار طرح شناسایی شده است که در تلاش هستیم به سرمایه ثابت آن ها کمک کنیم.
کمک به سرمایه ثابت 4 هزار و 500 طرح نیمه‌تمام در کشور

به گزارش می متالز، سعید زرندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که امروزه کشور با آن مواجه شده کاهش سرمایه‌گذاری‌های ثابت است از همین رو باید برای تامین سرمایه در گردش توجه کنیم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر توجه به رونق تولید از نگاه سرمایه‌گذاری ثابت و ایجاد تحرک در اقتصاد گفت: در همین راستا یک برنامه، از بانک مرکزی خواستیم و پیشنهاداتی هم مطرح شده است که در همین رابطه 12 استان کمتر برخوردار نزدیک به 50 طرح از حد متوسط به بزرگتر اجرایی خواهد شد تا یک تحرک در آن مناطق ایجاد شود.

وی گفت: در عین حال 4 هزار و 500 طرح نیمه تمام با اولویت بالاتر از بین 50 هزار طرح شناسایی شده است که در تلاش هستیم به سرمایه ثابت آن ها کمک کنیم.

زرندی افزود: همچنین در حوزه پرداخت تسهیلات نیز مبحث تبصره 18 از شهریورماه سرعت گرفته و امیدواریم که بانک‌ها بتوانند واحدهای معرفی شده را تعیین تکلیف کنند و پرداخت‌ها تسریع شود.

عناوین برگزیده