تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۵
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۶۵۰۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سفر یکروزه وزیر صمت به استان زنجان انجام می شود؛

افتتاح 2 طرح جدید و بازدید از 6 واحد صنعتی/ حضور در نشست مشترک با فعالان اقتصادی استان زنجان

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یکروزه خود به استان زنجان همزمان با افتتاح 2 طرح جدید صنعتی از 6 واحد تولیدی و صنعتی این استان نیز بازدید خواهد کرد.
افتتاح 2 طرح جدید و بازدید از 6 واحد صنعتی/ حضور در نشست مشترک با فعالان اقتصادی استان زنجان

به گزارش می متالز، رضا رحمانی روز پنجشنبه  با حضور در گلزارشهدا و ادای احترام به مقام شامخ ایشان، برنامه کاری خود را در استان زنجان آغاز می کند.
حضور در نشست مشترک با فعالان اقتصادی استان، دیگر برنامه سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به زنجان است که با محوریت بررسی مسائل و موارد مطرح شده از سوی فعالان بخش خصوصی و همچنین تشریح برنامه ها و عملکرد وزارت صمت در حوزه های مختلف برگزار خواهد شد.
رحمانی در سفر خود به زنجان پس از بازدید از گروه صنعتی ایران ترانسفو در مراسم آغاز بکار نیروهای جدید الورود این مجموعه صنعتی حضور خواهد یافت.
بازدید از کارخانه راشا کاسپین و طرح توسعه آن، افتتاح طرح توسعه شرکت پوشاک نانو مهیار و خط جدید تولید نخ اسپندکس در شهرک صنعتی اشراق، دستور کار بعدی رحمانی در زنجان است.
حضور در شهرستان خداینده و بازدید از شرکت آریا رنگ درخشان و بازدید از شرکت های ایوان گستر،کوشا فناوران و پاک نوش که در شهرک صنعتی خدابنده مستقرند و همچنین حضور در فرمانداری این شهرستان، پایان بخش برنامه کاری وزیر صمت در استان زنجان است.

عناوین برگزیده