تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۶۵۳۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
هوای خوش کیش در فضای این شرکت؛

"سپ" کوتاه نمی‌آید

می متالز - فاصله درآمد‌های ۹ ماهه سال جاری از ۱۲ ماهه سال قبل بسیار اندک بوده و قطعا مجمعی متفاوت از سال گذشته در انتظار سهامداران "پرداخت الکترونیک سامان کیش" خواهد بود.
"سپ" کوتاه نمی‌آید

به گزارش می متالز، شرکت "پرداخت الکترونیک سامان کیش" تا به امروز در مسیر سال گذشته گام برداشته و یک روند مشخص را در پیش گرفته و این مورد در شرایطی که رکود اقتصادی بر فضای کسب‌وکار حاکم شده، خود یک نکته مثبت تلقی می‌شود.

این شرکت ۹ ماه از سال مالی منتهی به آذر ۹۸ را با تحقق سود ۵۲۵ ریالی به ازای هر سهم سپری کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد رشد نشان می‌دهد؛ این موضوع نشان از ثبات رویه در عملکرد شرکت است.

در دوره مذکور ۱۲ هزار و ۹۹ میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۹ درصدی را به معرض نمایش می‌گذارد؛ البته "سپ" برآورد کرده در ۳ ماهه پایانی سال مالی خود ۶ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال فروش انجام دهد و مجمع درآمد‌های خود را به رقم ۱۸ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برساند تا در مقایسه با عملکرد سال ۹۷ رشد ۴۷ درصدی را به معرض نمایش بگذارد.

شایان ذکر است که در مهرماه، یک هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال از ۶ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده برای سه ماهه چهارم سال مالی منتهی به آذر، به واقعیت بدل شده است.

همان‌طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، فاصله درآمد‌های ۹ ماهه سال ۹۸ از ۱۲ ماهه سال ۹۷ بسیار اندک بوده و قطعا روند صعودی درآمدزایی "سپ" باز هم ادامه خواهد یافت و مجمعی متفاوت از سال گذشته در انتظار سهامداران خواهد بود. 

از نگاه مبلغ درآمد، "سپ" رتبه دوم را در بین شرکت‌های حاضر در گروه رایانه به نام خود ثبت کرده است که نشان از سهم بالای این شرکت از بازار فروش محصولات و خدمات، دارد.

 

عناوین برگزیده