تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۹
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۶۵۵۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
دوشنبه در کمیسیون تخصصی مجلس:

بررسی واگذاری شرکت هپکو

می متالز - جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود.
بررسی واگذاری شرکت هپکو

به گزارش می متالز، کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، دوشنبه این هفته چگونگی واگذاری‌های اخیر به ویژه نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت هپکو را با حضور روسای سازمان خصوصی سازی و سازمان بازرسی کل کشور بررسی می‌کند.
بر این اساس؛ وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه راهی کمیسیون آموزش و تحقیقات می‌شود و این کمیسیون روز دوشنبه نیز بررسی طرح رفع انحصار زبان انگلیسی در نظام آموزش همگانی کشور و همچنین قرائت گزارش کمیته ماده ۲۳۴ در خصوص حسین فریدون را در دستور دارد.
وزرای امور خارجه، دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و کشور نیز برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواهند بود.
وزیر کشور البته در جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها نیز برای پاسخ به سوال نمایندگان حضور می‌یابد.
کمیسیون بهداشت و درمان نیز روز دوشنبه موضوعات دانشجویی و آموزش پزشکی مطرح در سطح جامعه را با حضور مقامات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش، انجمن آموزش پزشکی و مسوولین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی می‌کند و روز سه شنبه نیز میزبان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.
وزیر اطلاعات در نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت تداوم امنیت تولید و سرمایه گذاری به نمایندگان ارائه می‌دهد، ضمن اینکه این کمیسیون سه شنبه سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان هم به منظور بررسی وضعیت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و نحوه تحقق بودجه‌های مصوب قانونی به کمیسیون عمران می‌رود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد