تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۶۶۱۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل تعزیرات حکومتی عنوان کرد؛

کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق در قم

می متالز - ریاضی گفت: عوارضی قم گرمسار یک دستگاه خودرو کشنده بونکر سیمان متوقف شد که تعداد ۱۲۵دستگاه جاروبرقی بوش آلمان و ۷۹۵ کارتن۱۵۲ستی قاشق چنگال جاساز گردیده بود کشف و تخلیه گردید.
کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق در قم

به گزارش می متالز، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: طی اخبار مکتسبه از منابع خبری توسط کاراگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر برنامه ریزی قاچاقچیان برای حمل و نقل محموله قاچاق بصورت جاسازی در یک دستگاه خودرو سنگین اطلاع حاصل و تحت رصد و کنترل اطلاعاتی قرار گرفت.

نهایت در محور‌های مواصلاتی عوارضی قم گرمسار یک دستگاه خودرو کشنده بونکر سیمان متوقف و در بازرسی دقیق با توجه به پیچ‌های غیر متعارف و دست ساز در دریچه انتهایی بونکر پس از باز نمودن دریچه با تعداد ۱۲۵ دستگاه جاروبرقی بوش آلمان و ۷۹۵ کارتن ۱۵۲ ستی قاشق چنگال که بصورت ماهرانه و کشویی جاساز گردیده بود کشف و تخلیه گردید.

ریاضی بیان کرد: نمونه کالا جهت ارزش گذاری به گمرگ ارسال که پس از کارشناسی ارزش محموله را مبلغ ۵.۸۴۰.۴۴۷.۶۵۲ ریال تعیین گردید. پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال و تشکیل پرونده گردید. برای متهم بدلیل عدم ارائه وثیقه قرار بازداشت صادر گردید.

عناوین برگزیده