تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۴۴
بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۶۶۱۸۰
سرویس خبر : انرژی
رضایی کوچی:

شهرهای جدید مشکل تأمین آب دارند

می متالز - رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شهرهای جدید باید در شمال و جنوب کشور و در حاشیه دریاها ساخته شود، زیرا در شرایط کنونی یکی از مهم ترین معضلات در ایجاد شهرهای جدید، مساله تأمین آب شرب است.
شهرهای جدید مشکل تأمین آب دارند

به گزارش می متالز، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از روش شهرسازی و ایجاد شهرهای جدید در اطراف کلانشهرها به ویژه پایتخت، گفت: به نظر من روند کنونی شهرسازی و ایجاد شهرهای جدید در اطراف کلانشهرها کامل اشتباه است، زیرا این مساله تبعات بسیاری را برای کشور به دنبال دارد.

 

شهرهای جدید باید در شمال و جنوب کشور و در حاشیه دریاها ساخته شود

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من شهرهای جدید باید در شمال و جنوب کشور و در حاشیه دریاها ساخته شود، زیرا در شرایط کنونی یکی از مهم ترین معضلات و مولفه در ایجاد شهرهای جدید، مساله تأمین آب شرب است.

وزارت راه و شهرسازی باید تمرکز خود را در ایجاد شهرها در حاشیه بنادر بگذارد

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به نظر من وزارت راه و شهرسازی باید تمرکز خود را در ایجاد شهرها در حاشیه بنادر بگذارد و قطعا این مساله می تواند مردم را به مهاجرت به این مناطق سوق دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: متأسفانه در شرایط کنونی سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی، ایجاد  مسکن در مناطق کویری و کم آب است که این مساله موجب می شود که دولت برای تأمین آب با مشکل رو به رو شود.

عناوین برگزیده