تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۶۶۲۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
امروز به ثبت رسید؛

رشد ۵۲۵ واحدی شاخص

می متالز - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۵۲۵ واحد رشد کرد و به ۳۰۵ هزار و ۸۵۸ واحد رسید.
رشد ۵۲۵  واحدی شاخص

به گزارش می متالز، آمارهای معاملاتی نشان می دهد روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند؛ به طوری که شاخص کل با ۵۲۵ واحد رشد به ۳۰۵ هزار و ۸۵۸ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۴۰ واحد افزایش به ۸۱ هزار و ۹۴۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۵۶۲ واحد رشد به ۸۶ هزار و ۲۵۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳۷۶ واحد افزایش، به ۵۷ هزار و ۶۷۲ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۲۵۳ واحد رشد، به ۳۵۵ هزار و ۶۱۷ واحد، شاخص بازار اول با ۵۵۴ واحد صعود به ۲۲ هزار ۱۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۹۲ واحد رشد به ۶۲۳ هزار و ۲۶۰ واحد رسید.

 امروز پنج نماد خودرو با ۱۴۵ واحد، وپارس با ۱۳۵ واحد، خساپا با ۱۰۸، وبملت با ۹۵ واحد و حکشتی با ۷۶ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام نشان می دهد، قیمت سهام نمادهای حفاری، کگاز، پدرخش، حتوکا، ولیز، ونیز و پسهند بیشترین افزایش قیمت و نمادهای فلامی، کلوند، دپارس، البرز، غپینو، وپارس و ملت بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۳۴۹ هزار نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۶۶۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۲ هزار و ۷۵ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

در فرابورس هم امروز نمادهای توسعه مولد نیروگاهی جهرم، آتیه‌پرداز و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین اثر تقویتی در شاخص فرابورس را داشتند. همچنین نمادهای تولید برق دماوند، پتروشیمی مارون، قاسم ایران و مادیران بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشتند.

ذوب آهن اصفهان، کاغذ پارس‌، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی،‌ زرین معدن آسیا، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، جنرال مکانیک و پتروشیمی زاگرس، داروسازی تولیددارو و داروسازی آوه سینا نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

عناوین برگزیده