به گزارش می متالز، راهیابی به بازارهای جهانی، پیش از تسلط بر شیوههای نوین بازاریابی و اصول رقابت، نیازمند یادگیری اصول اولیهای نظیر مدیریت کیفیت، مدیریت قیمت و شناخت توان تامین کالا چه از نظر حجم و چه زمانبندی است.
سهم زیر ۲۰ میلیارد دلار ایران از بازار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد دلاری ۱۵ کشور همسایه نشان از ضعف تجارت بینالملل کشور چه در بخش خصوصی و چه حاکمیتی دارد. بررسیهای کارشناسی از عدم توجه و ناکارآمدی هر دو بخشخصوصی و دولتی در مدیریت همان اصول اولیه تجارت حکایت دارد. یکی از راههای حفظ کیفیت، قیمت و توان تامین، مدیریت و شکلدهی به زنجیرههای تامین است. به همین منظور گروه آموزش روزنامه «دنیایاقتصاد» با برگزاری این دوره، ضمن بررسی وضعیت تجارت بینالملل کشور، چالشهای پیشرو را بررسی کرده و نقش زنجیرههای تامین در تبدیل نقاط ضعف به قوت را بیان میکند. علاقهمندان و متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی میتوانند با واحد آموزش روزنامه «دنیایاقتصاد» با شماره تلفنهای ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.