در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:


به گزارش می متالز، حسن روحانی با اعلام این خبر افزود: این خبر خوش را به مردم رفسنجان اعلام میکنم که کارخانه اسید از فردا شروع به کار میکند و افتتاح رسمی میشود و آلودگی مس سرچشمه از بین میرود.
وی تأکید کرد: برای ما مهم است که میتوانیم قدم مهمی برای صنعت و محیط زیست برداریم.