به گزارش می متالز، «سعید خادمیپور» بخش روابط عمومی را چشم، گوش و زبان گویای یک سازمان دانست و گفت: انعکاس دستاوردهای سازمان به بیرون و افکارسنجی برای بهبود عملکرد مجموعه و افزایش رضایت ذینفعان اصلیترین رسالت روابط عمومی هاست.
وی بیان داشت: چنان چه این بخش از سازمان به خوبی بر وظایف ذاتی خود اشراف داشته باشد میتواند سبب همگام سازی تمام عناصر داخلی و خارجی مجموعه برای نیل به اهداف ترسیمی باشد.
خادمی پور دستاوردهای اخیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را مرهون نگاه ویژه مدیرعامل این مجموعه به بخش روابط عمومی دانست و گفت: چنان چه مدیران رویکرد و تفکرشان بر شفافیت، خدمت به خلق و انجام امور به صورت تخصصی استوار باشد، اهمیت ویژهای به روابطعمومی های خود خواهند داد.
عضو هئیت ریسه شورای هماهنگی روابط عمومی در پایان افزود: عملکرد صحیح روابط عمومیهای استان می تواند چهرهی شایستهتری از هرمزگان ارایه دهد که نتیجهی آن جذب سرمایه گذاری بیشتر و رونق بیشتر هرمزگان خواهد بود.