به گزارش می متالز، قطارهایی که از سمت خوزستان حرکت میکنند مشکلات زیادی دارند از جمله، واگنهای قدیمی، تأخیرهای زیاد، خراب بودن سیستم تهویه قطار و ... .
عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راهآهن جنوب اظهار کرد: هنگامیکه قطار به علت نقص فنی تأخیر داشته باشد و یا سیستم تهویه قطار از کار افتد مسافران تا یکماه بعداز آن میتوانند با در دست داشتن بلیت، خسارت موارد مذکور را دریافت کنند.
وی افزود: مسافران گرامی، در صورت هرگونه شکایت و یا اعلام مشکلاتی که در طول سفر برای آنها به وجود میآید میتوانند با شماره 0215149 تماس گرفته و شکایت یا مشکل به وجود آمده را بهمنظور پیگیری سریع و در اولین فرصت اعلام کنند.
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: مسافران میتوانند با مراجعه به قسمت ثبت شکایات واقع در هر ایستگاه، شکایت یا مشکل به وجود آمده را بهمنظور پیگیری سریع اعلام کنند.