تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۴
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۶۸۵۵۰
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

با همکاری و تعامل با بخش خصوصی محصولات فناورانه مورد نیاز کشور را تولید می‌کنیم

می متالز - معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات که با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حال برگزاری است، گفت: در حمایت از تولید داخل راهبردهای مختلفی داریم که پیوست فناوری ذیل قانون حمایت حداکثری از ساخت داخل تعریف شده است.
با همکاری و تعامل با بخش خصوصی محصولات فناورانه مورد نیاز کشور را تولید می‌کنیم

به گزارش می متالز، هاشمی افزود: رسیدن به کسب و کار پایدار برای ارایه محصولات کیفی را دنبال می کنیم و برای ایجاد زیرساختهای لازم در این خصوص برنامه ریزی داریم و اداره کل همکاری ها و حمایت از تولید داخل را در معاونت فناوری وزارت ارتباطات تشکیل دادیم‌.

وی ادامه داد: راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی تایید نمونه و تحقیق و توسعه را برای حمایت از تولید داخل و ارایه ارزیابی های مناسب از تولید داخلی برنامه ریزی کردیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: تعامل خوبمان با بخش خصوصی منجر به تولید محصولاتی فناورانه و کاهش ارزبری شد، بحث تعمیق تکنولوژی را برای شناسایی شرکتهای فعال در این حوزه و عمق فناورانه محصولات آنها دنبال می کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: حمایت تعرفه ای از تولیدکنندگان را باید با هم افزایی حداکثری در دستور بازنگری قرار دهیم.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت