به گزارش می متالز، ایساکو از زمان آغاز مجدد تحریمهای صنعت خودرو و با توجه به تعهد خود در قبال مشتریان برای ارائه خدمات با کیفیت و در کوتاهترین زمان، تولید داخلی و فوری تجهیزات و لوازم ابزار مخصوص را با استفاده از ظرفیتهای موجود در گروه صنعتی ایرانخودرو و دانش بومی آغاز کرد.عبدالرضا امیدی معاون مهندسی و کیفیت شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در این خصوص گفت: خط قرمز شرکت ایساکو، رضایت مشتریان از خدمات ارائهشده در شبکه خدمات پس از فروش است و مشکلات ناشی از تحریم نباید گریبانگیر مشتریان ما شود.امیدی ادامه داد: با توجه به تعهد شرکت ایساکو به مشتریان برای ارائه خدمات خودروهایی همچون هایما، دانگفنگ، سوزوکی، پژو ۲۰۰۸ و برخی خودروهای گیربکس اتوماتیک در تمامی نمایندگیها، که پیش از این فقط در نمایندگیهای منتخب ارائه میشد؛ نیاز به ابزار مخصوص و ابزار دقیق بیش از گذشته در نمایندگیها به وجود آمد و با توجه به محدودیت واردات و هزینه بالای خرید آن، شرکت ایساکو تمام تلاش خود را برای داخلیسازی تولید این ابزارآلات به کار بست و خوشبختانه در تولید این محصولات به خودکفایی رسید.معاون مهندسی و کیفیت شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو درخصوص صرفهجویی هزینه و زمان در این اقدام گفت: با اجرای این برنامه کاهش هزینهای معادل ۷/ ۱۲ میلیارد تومانی را در مجموعه شاهد بودیم.