تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۶۸۷۶۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ارزش فروش آبان «فملی» به ۱۶.۹هزار میلیارد ریال رسید

می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در گزارش فعالیت یک ماهه آبان۱۳۹۸، اعلام کرد که ارزش فروش شرکت در این مدت به ۱۶هزار و ۹۲۸میلیارد و ۶۰۲میلیون ریال رسید.
ارزش فروش آبان «فملی» به ۱۶.۹هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش می متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران در گزارش فعالیت یک ماهه مهر۱۳۹۸ فروش محصولات خود را مبلغ ۱۷هزار و ۲۳۴میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال اعلام کرده بود. این در حالی است که، شرکت برای فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ ارزش فروش شرکت را ۱۶هزار و ۹۲۸میلیارد و ۶۰۲میلیون ریال منتشر کرده است.

این شرکت در آبان۱۳۹۸ توانست کنسانتره مس، کاتد، کنسانتره مولیبدن، کنسانتره طلا و نفره، سنگ سولفوریک، اسید سولفوریک و سایر محصولات را به فروش برساند اما در مهر و آبان۱۳۹۸ فروشی در محصولات مفتول، بیلت و اسلب نداشته است.

«فملی» در این گزارش اعلام کرد که از ابتدای سال مالی تا ۳۰آبان۱۳۹۸ توانسته فروش خود را به مبلغ ۱۳۳هزار و ۹۸۲میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال برساند.

این شرکت در اصلاحات انجام شده خود مربوط به صورتحساب های موقت کنسانتره مس و اکسید مولیبدن بوده که در این ماه صورت حساب های نهایی اعمال حساب شده است. همچنین مبلغ فروش های خارجی مربوط آبان ماه به مبلغ ۹۳میلیون و ۸۵۸هزار و ۷۴۰دلار بود که مربوط به فروش ۱۵هزار و ۹۲۶تن کاتد است. علاوه بر این از کل مبلغ فروش به میزان ۱۳۳هزار و ۹۸۲میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال مبلغ ۶۳هزار و ۵۶۵میلیارد و ۱۷۳میلیون ریال داخلی و مبلغ ۷۰هزار و ۴۱۷میلیارد و ۳۶۳میلیون ریال خارجی بابت ۷۱هزار و ۵۶۰تن کاتد و ۱۶۶هزار و ۳۶۴تن کنسانتره و ۶۰۲تن اکسید مولیبدن جمعا معادل ۶۳۲میلیون و ۳۳۵هزار و  ۴۳دلار است.

عناوین برگزیده