تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۶۹۰۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی آبان ماه؛

ارزش بازار "پارسان" کاهشی بود

می متالز - ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸، با کاهش ۱۸ هزار و ۵۸۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال به ۳۸۱ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "پارسان" کاهشی بود

به گزارش می متالز، گروه سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان با سرمایه ۴۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۷ هزار و ۵۹۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۹۹ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۲۰ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال به ۶۸ هزار و ۶۱۵ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان با کاهش ۱۸ هزار و ۵۸۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال معادل ۳۸۱ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"پارسان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۴ میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

گروه سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان طی دوره یک ماهه منتهی به آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴ میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده