تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۶۹۰۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی آبان ماه؛

ارزش بازار "ونیکی" به ۸۳ هزار میلیارد رسید

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۳ هزار و ۶۵ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریالی به ۸۳ هزار و ۹۴۱ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "ونیکی" به ۸۳ هزار میلیارد رسید

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۱ هزار و ۳۷۶ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۰ هزار و ۸۷۵ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال به ۲۱ هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران نیز با افزایش ۳ هزار و ۶۵ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال معادل ۸۳ هزار و ۹۴۱ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال محاسبه شد.

"ونیکی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۴۱ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال به مبلغ ۳۰۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۰ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۵۲ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده