تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۶۹۰۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ناظر گمرکات استان هرمزگان:

تعامل پلیس و گمرک اخلال گران اقتصاد را به ستوه می‌آورد

می متالز - ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی گفت: تعامل پلیس و گمرک می‌تواند جلوی قاچاق چیان را گرفته و متخلفان و اخلال گران اقتصاد و تجارت را به ستوه آورد.
تعامل پلیس و گمرک اخلال گران اقتصاد را  به ستوه می‌آورد

به گزارش می متالز، ابوالفضل اکبرپور در دیدار با فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تبریک انتصاب وی به سمت جدید و اشاره به اهداف مشترک گمرک و پلیس، اظهار کرد: همدلی و همراهی در هدف مشترک گمرک و پلیس یعنی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دو بازوی این سازمان در تعامل با یکدیگر است.

 وی افزود: در تعامل پلیس با گمرک و مباحث اشتراکی خدمت، می‌توان جلوی قاچاقچیان ایستاد و  متخلفان و اخلال گران اقتصاد و تجارت را  به ستوه آورد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه اختلافی بین گمرک و ناجا وجود ندارد، بیان کرد: ما در یک نظام و برای یک نظام کار می‌کنیم و هدف اصلی همکاری پلیس و گمرک ایجاد فضای امن برای تجار و بازرگانان واقعی و همچنین تولیدکنندگان است.

مدیرکل گمرک شهید رجایی تصریح کرد: اصلی‌ترین و عمده‌ترین هدف از همکاری و تعامل پلیس و گمرک در کنار امن سازی فضای تجارت و کسب‌وکار، نا امن کردن فضا برای سودجویان و متخلفان  است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه باید به‌جای شعار دادن عمل کرد، گفت: تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و به‌ویژه ناجا و گمرک از سیاست‌های بنده است که به آن عمل خواهم کرد.

سردار غلامرضا جعفری با اشاره به اینکه عدم تعامل پلیس و گمرک به سوءاستفاده متخلفان و سودجویان منجر خواهد شد، افزود:  سیاست ما تعامل با گمرک است و با این همکاری‌ها راه را بر متخلفان خواهیم بست و اگر کسی تصمیم بر اختلاف‌افکنی داشت به دفاع از یکدیگر خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است، خاطرنشان کرد: هرکسی در این شرایط در چارچوب قانون فعالیت اقتصادی می‌کند رزمنده این جنگ محسوب می‌شود و گمرک و پلیس در این جنگ اقتصادی، پیشرو و در خط مقدم قرار دارند.

عناوین برگزیده