تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۳۶
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۶۹۱۵۰
سرویس خبر : محیط زیست

پیش بینی ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه

می متالز - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه خبر داد که سبب بارش باران و برف و کاهش نسبی دما می‌شود.
پیش بینی ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه

به گزارش می متالز، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌ بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز و فردا در غالب مناطق کشور جو پایدار و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت همراه با غبار پیش بینی می‌شود، اظهار داشت: روز دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و سبب بارش باران و برف و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غربی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی

می‌شود.به گفته وی، همچنین در روز سه شنبه سامانه بارشی به غیر از شمال غرب همچنان در مناطق ذکر شده در روز قبل فعال بوده و بخش‌های شمال شرق و شرق کشور را در بر می‌گیرد.

خبر دیگری حاکیست: اداره کل هواشناسی استان تهران هم اعلام کرد که دمای هوای این کلانشهر تا روز سه شنبه ۵ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش این اداره کل، براساس داده ها و نقشه پیش یابی هواشناسی انتظار می‌رود امروز در ساعات ظهر و عصر با بروز وزش باد تا حدودی از میزان غبار کاسته شود ولی فردا با افزایش مجدد پایداری جو افزایش غبار و کاهش کیفیت پیش بینی می شود. بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت امروز، فردا، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (۱۵و ۶)، (۱۵و ۶)، (۱۳و ۵) و (۹و ۴) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

عناوین برگزیده