تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۶
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۶۹۲۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تدپیکس در کانال ۳۱۴ هزار واحدی:

شاخص سبز خیابان حافظ

می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۳۳۵۷ واحدی عدد ۳۱۴ هزار و ۵۸۷ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۹۴ هزار و ۸۲۰ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۲۶ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۵۱ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز از ۴۰۹۲ واحد عبور کرد.
شاخص سبز خیابان حافظ

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۲۵۲ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۲۳ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۶۱۴میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "رمپنا، "اخابر" و "همراه" به ترتیب با ۳۳۹، ۲۷۴ و ۱۶۸ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "شپنا"، "فملی" و "شبندر" به ترتیب با ۱۰۴، ۹۱ و ۵۶ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "ونوین" و "وتجارت"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

عملکرد مثبت ماهانه شرکت ها و انتشار گزارش های مالی مهمترین عامل رشد شاخص در روزهای گذشته محسوب می شود و به گفته کارشناسان بورسی کشور، شاخص به روند صعودی خود ادامه می دهد.

عناوین برگزیده