تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۱۵
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۶۹۳۰۷
برای بهره‌برداری از راه‌آهن میانه _ بستان‌آباد؛

روحانی هفته جاری به تبریز می‌آید

می متالز - در هفته جاری رئیس جمهور برای افتتاح خط راه آهن میانه به بستان آباد به تبریز سفر خواهد کرد.
روحانی هفته جاری به تبریز می‌آید

به گزارش می متالز، راه آهن میانه به تبریز یکی از مهم ترین و قدیمی‌ ترین پروژه‌های آذربایجان‌شرقی است که اتمام آن بیش از 19 سال به طول انجامیده است. طرح راه آهن - میانه تبریز حدود 203 کیلومتر بوده که 132 کیلومتر آن شامل مسیر میانه _ بستان آباد و 70 کیلومتر شامل مسیر بستان آباد تا تبریز است.

این پروژه که بارها و بارها با وعده تکمیل مسوولین روبرو بوده در سال 97 و در سفر رئیس جمهور به تبریز نیز وعده داده شد که تا شهریور ماه آن سال خط میانه به بستان آباد تکمیل شود اما حالا بعد از گذشت بیش از یک سال از وعده اتمام خط میانه _ بستان آباد گفته می‌شود که در هفته جاری با حضور حسن روحانی این خط افتتاح خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگاران این موضوع را مطرح کرده اما هنوز اعلام نشده است که روحانی چه زمانی به تبریز سفر خواهد کرد. گفته می‌شود احتمالا بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های سراب و میانه نیز از جمله برنامه‌های سفر روحانی به آذربایجان‌شرقی باشد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد