تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۸
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۶۹۸۰۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
از صبح امروز آغاز می شود:

فروش فوری و اعتباری پراید ۳۷.۵ میلیونی و وام ۴ میلیونی + شرایط خاص

می متالز - فروش فوری و اعتباری پراید ۱۳۱ صبح امروز با قیمت ۳۷.۵ میلیون تومان و وام ۴ میلیون تومانی و شرایط خاص و با هدف تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها انجام می شود.
فروش فوری و اعتباری پراید ۳۷.۵ میلیونی و وام ۴ میلیونی + شرایط خاص

به گزارش می متالز، سایپا با هدف تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها از بازار اعلام کرد: طرح فروش فوری و اعتباری سایپا ۱۳۱ از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه اجرا می کند.

در این طرح فروش فوری و اعتباری، سایپا ۱۳۱ به قیمت ۳۷.۵ میلیون تومان عرضه می شود که ۴ میلیون تومان در قالب تسهیلات با بازپرداخت یک‌ساله صورت خواهد گرفت.

تسهیلات ۴ میلیون تومانی با هدف ایجاد زمینه مشارکت مردم با توان مالی کمتر بوده و محصولات عرضه شده تا یکسال در رهن سایپا و بدون امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن، باقی می ماند تا از این طریق خودرو صرفاً به مصرف کننده واقعی فروخته شود و از نقش آفرینی واسطه‌ها جلوگیری شود.

هر کد ملی هم تنها قادر به خرید یک دستگاه بوده افرادی که در ۱۸ ماه گذشته در یکی از طرح‌های فروش سایپا شرکت کرده باشند نیز نمی توانند در این طرح ثبت نام کنند. همچنین ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر نیست و کدپستی ثبت نام‌کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری نیز باید در یک استان باشد.

از سوی دیگر و با توجه به تسهیلات یک ساله در نظر گرفته شده برای این طرح، خودرو تا یکسال در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می ماند و امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.

عرضه محصولات این گروه از جمله پراید با هدف تنظیم و کاهش التهابات کاذب بازار و حذف دلالان در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

ساپیا از همگان دعوت کرد ضمن پرهیز از سرمایه‌گذاری با هدف کسب سود در حوزه خودرو، برای خرید خودروی مورد نیاز به هیچ وجه به دلالان و واسطه‌هایی که با سوء استفاده از شرایط موجود نسبت به افزایش غیرطبیعی قیمت‌ها اقدام کرده‌اند مراجعه نکرده و محصولات را برای مصرف نهایی طبق قیمت مصوب از مبادی رسمی و از طریق سایت اینترنتی خودروسازان ثبت‌نام و خرید کنند.

 

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده