تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۶۹۹۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شتاب دهنده‌ها فضای جدیدی را برای تجار فراهم کنند

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی همدان گفت: فعالانی که در بخش شتاب دهنده‌ها فعال هستند باید زمینه فضای جدید را برای صنعت گران و تجار فراهم کنند.
شتاب دهنده‌ها فضای جدیدی را برای تجار فراهم کنند

به گزارش می متالز، علی‌اصغر زبردست صبح امروز در همایش «شتاب دهنده‌های هم‌پیوند در دانشگاه بوعلی سینا» اظهار کرد: فضای امروز کسب و کار مانند گذشته نیست و این موضوع برای اتاق بازرگانی ملموس است.

وی با بیان اینکه در کشور و در استان با تجارت و صنعت سنتی روبرو هستیم افزود: صنعت گران و تجار ما مدت طولانی به صورت سنتی کار کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی همدان با اشاره به اینکه نوآوری و تکنولوژی‌های جدید راه‌اندازی شده که با وضعیت فعلی ما سنخیت ندارد ادامه داد: مسوولان و فعالان اقتصادی باید فضای جدید کسب و کار را بپذیرند.

وی تصریح کرد: فعالان این حوزه جدید باید بتوانند با ایده‌های نو فعالان اقتصادی سنتی را جذب کرده و با خود همسو کنند.

زبردست با بیان اینکه فعالانی که در بخش شتاب دهنده‌ها فعال هستند باید زمینه فضای جدید را برای صنعت گران و تجار فراهم کنند بیان کرد: این فعالان با جرات و جسارت ایده‌های جدید را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان خوبی در استان شکل گرفته و نوآوری‌های خوبی انجام شده است گفت: شتاب دهنده‌ها باید با سرعت بیشتری حرکت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی همدان با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید در این زمینه بیش از پیش نشست‌های متعدد برگزار کند گفت: فعالان امروز در بخش‌های مختلف مستاصل هستند بنابراین فعالیت‌های فعالان اقتصادی با وجود شتاب دهنده‌ها به نحو بهتری انجام خواهد شد.

عناوین برگزیده