تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۷۰۵۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در خراسان جنوبی پرداخت شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال جاری به واحدها پرداخت شده است.
۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در خراسان جنوبی پرداخت شد

به گزارش می متالز، داوود شهرکی ظهر دوشنبه در دومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال زایی بیان کرد: در این راستا تعدادی از واحدهای صنعتی غیر فعال به چرخه تولید بر گشتند.

وی با بیان اینکه همچنین چند طرح بزرگ مانند طلا و توسعه استخراج زغال سنگ آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: طی سال گذشته ۳۰ واحد صنعتی با اشتغال ۳۰۰ نفر به بهره برداری رسید.

شهرکی با بیان اینکه همچنین ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به چهار طرح بزرگ پرداخت شده است، افزود: بیش از ۳۰۰ محدوده برای استحصال و اکتشاف مواد معدنی واگذار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: تعهد ما در سال جاری هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با اشتغال سه هزار نفر است.

وی با اشاره به اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه بیان کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی، بازسازی و نوسازی و سرمایه گذاری از سرفصل های اعتباری این محل  است.

شهرکی با بیان اینکه سهم اعتباری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از این محل ۲۲۱ میلیارد تومان بوده است، گفت: تاکنون ۲۰ درصد از این اعتبارات معادل ۳۸ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از این محل ۲۶ طرح به بانک ها معرفی شده است، افزود: از این تعداد پنج طرح به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان در بخش تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین در سال جاری ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدها پرداخت شده است.

عناوین برگزیده