تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۷۰۶۳۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی خبر داد:

تامین لاستیک خودروهای سنگین در آذربایجان شرقی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تامین لاستیک خودروهای سنگین درون شهری در آذربایجان شرقی خبر داد.
تامین لاستیک خودروهای سنگین در آذربایجان شرقی

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده عصر امروز شنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در اختصاص سهمیه لاستیک به کامیون داران درون شهری مشکل داشتیم، افزود: این مشکلات به خاطر ضرورت طی مسیر ۱۵ تا ۲۰ هزار کیلومتر و داشتن کارت هوشمند پیش آمده بود که این موارد با مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار رفع شده است.

وی ابراز داشت: اکنون بعداز برطرف شدن مشکلات و موانع لاستیک خودروهای سنگین درون شهری از طریق سازمان حمل و نقل و راهداری و اتحادیه لاستیک فروشان تامین می شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار سپس در خصوص تامین میوه شب عید و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان گفت: مشکلی در این خصوص نداریم و طبق برنامه تنظیم شده پیش می رویم.

امین زاده با تاکید بر اینکه شکر به میزان لازم در استان وجود دارد، گفت: طبق گزارش شرکت غله آذربایجان شرقی میزان موجودی شکر استان قابل قبول بوده و در تامین مایحتاج خانوار و واحدهای صنعتی مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش ۳۶ درصدی قیمت کالاها نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: رصد و پایش میزان موجودی و قیمت بیش از ۱۴۴ قلم کالا در استان همچنین نشان می دهد که میانگین افزایش قیمت طی چندماهه اخیر این تعداد کالا تقریبا صفر است.

اسماعیل عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه شکایات مردمی در ۷ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از ۲۳ درصد کاهش داشته است، افزود: تشکیل پرونده تخلف در طی این مدت ۱۸ درصد افزایش یافته است.

عناوین برگزیده