تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۷۰۷۷۹
سرویس خبر : انرژی

دولتی ها پنچ سال خوابیدند اما یکباره بیدار شده و قیمت بنزین را افزایش دادند

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش یکباره قیمت بنزین گفت: دولتی ها پنچ سال خوابیدند اما یکباره بیدار شده و قیمت بنزین را افزایش دادند.
دولتی ها پنچ سال خوابیدند اما یکباره بیدار شده و قیمت بنزین را افزایش دادند

به گزارش می متالز، نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: نمایندگان مجلس با سیاست اتخاذ شده دولت و سران قوا برای افزایش قیمت بنزین بدون اطلاع مجلس مخالف بوده و خواهان اصلاح آن هستند.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم باید اول استفاده از کارت سوخت اجباری می شد و سهمیه بنزین نیز افزایش می یافت و بعد قیمت بنزین را افزایش می دادند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود:حداکثر قیمت بنزین باید هزار 500 تعیین می شد و با یک شیب ملایم در طول پنچ سال به قیمت فوب خلیج فارس می رسید.

قاضی پور اضافه کرد: نمایندگان در جسه روز یکشنبه این هفته 2 طرح دادند تا اولا افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش قیمت دیگر کالا و خدمات نشود و در ثانی درآمد حاصله از این افزایش قیمت صرفا به حساب مردم واریز شود که امیداریم این اقدامات مجلس مثمر ثمر واقع شود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین به نفع مستضعفان نیست، تصریح کرد:قیمت بنزین برند افزایش قیمت دیگر کالاها و خدمات است و اگر جلوی آن گرفته نشود، در آینده تمامی اجناس و کالاها گران می شود.
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح حمایت معیشتی دولت جبران گرانی ها را نخواهد کرد.

عناوین برگزیده