تاریخ: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۰۹
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۷۰۹۲۴
سرویس خبر : انرژی

اجرای مگاپروژه 8 میلیارد دلاری در دستور کار صنعت پتروشیمی

می متالز - ساخت یک مگاپروژه جدید با ظرفیت تولید بالا، سرمایه‌ گذاری ۷ تا ۸ میلیارد دلاری و تنوع تولید بیش از ۲۰ محصول استراتژیک با مشارکت هلدینگ‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
اجرای مگاپروژه 8 میلیارد دلاری در دستور کار صنعت پتروشیمی

به گزارش می متالز، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی دیروز در دیدار با مدیر و کارکنان امور مدیریت برنامه‌ ریزی و توسعه این شرکت، با تأکید بر اهمیت این واحد در مسیر پیشرفت صنعت پتروشیمی ایران اظهار کرد: باید به سمت توسعه هدفمند و هوشمندانه حرکت کنیم.

 وی با اشاره به اقدام‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در یک سال اخیر ادامه داد: نهایی شدن دانش PVMو طرح GTTP اسلام‌ آباد غرب دستاورد ارزشمندی است که عملیات اجرایی آن به‌ زودی با استفاده از دانش فنی این شرکت و تلاش‌های انجام شده از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آغاز خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه با تأکید وزیر نفت، ساخت یک مگاپروژه جدید با ظرفیت تولید بالا و سرمایه‌ گذاری ۷ تا ۸ میلیارد دلاری با مشارکت هلدینگ‌ها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این طرح بزرگ که از پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی شازند هم به مراتب بزرگ‌ تر است، با بهره‌ گیری از خوراک‌های متنوع، تولید بیش از ۲۰ نوع محصول راهبردی را رقم خواهد زد.

 

عناوین برگزیده