تاریخ: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۷۱۰۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو:

اولویت ما باید اکتشاف معدن باشد

می متالز - رئیس جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: به عقیده من در شرایط کنونی، اکتشاف معادن باید اولویت جدی و اول ما در صنعت فولاد باشد تا با بهره‌وری و تولید با حداکثر توان، از طریق صادرات بتوانیم ارزآوری مناسبی برای کشور داشته باشیم.
اولویت ما باید اکتشاف معدن باشد

به گزارش می متالز، ناصر تقی‌زاده که به تازگی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو انتخاب شده است، اظهار داشت: اکتشاف معادن سنگ آهن باید به شکل جدی پیگیری شود و شرکت‌ها باید یکی از برنامه‌های اصلی خود را به این موضوع اختصاص دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید تاکید کرد: تداوم تولید و رونق اقتصادی در صنعت فولاد ما نیازمند اکتشاف معادن جدید است تا بتواند پشتوانه مناسبی را حداقل برای ۲۰ سال آینده و نسل‌های بعد به جا بگذارد.

تقی‌زاده ایران را از نظر پتانسیل منابع معدنی غنی دانست و یادآور شد: مناطق مختلف ایران از جمله کویر مرکزی و منطقه سیستان و بلوچستان، می‌توانند منابع بالقوه ما در سال‌های آینده برای تامین مواد اولیه صنعت فولادسازی کشور باشند که بالفعل شدن این پتانسیل، نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش همه دست‌اندرکاران حوزه صنعت فولاد کشور دارد.

عناوین برگزیده