تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۷
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۷۱۲۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

سود هر سهم "کویر" افزایشی بود

می متالز - شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم ۸۹۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده همین دوره که سود هر سهم ۸۵۶ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۴ برخوردار است.
سود هر سهم "کویر" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با سرمایه ۶۲ هزار و  ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۱۴۵ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۹۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۹ درصدی برخوردار است.

لازم به ذکر است در گزارش حسابرسی شده شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر نسبت به صورت های مالی حسابرسی نشده، افزایش ۴ درصدی در سود هر سهم به سبب کاهش بهای تمام شده فروش مشاهده می‌شود.

"کویر" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۹۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در صورت های مالی تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با کاهش ۸ درصدی نسبت به سال گذشته، ۹۰۲ ریال و سود خالص را ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال اعلام کرده بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده