تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۷۱۳۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زنان بازرگان خارجی با ظرفیت‌های اقتصادی قزوین آشنا شدند

می متالز - هیات زنان بازرگان و کارآفرین روسیه و ارمنستان روز چهارشنبه در نشست تجاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان حضور یافته و با ظرفیت‌های اقتصادی قزوین آشنا شدند.
زنان بازرگان خارجی با ظرفیت‌های اقتصادی قزوین آشنا شدند

به گزارش می متالز، این نشست تجاری که با حضور ۳۰ زن بازرگان و کارآفرین خارجی برگزار شد، فرصت تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص فرصت‌های اقتصادی دو طرف را فراهم کرد.

رییس هیات مدیره کانون زنان بازرگان استان قزوین گفت: بیشتر شرکت کنندگان در این نشست تجاری را زنان بازرگان، کارآفرین و فعال اقتصادی تشکیل داده‌اند و برخی از فعالان اقتصادی مرد، سازمان‌های مردم نهاد و نمایندگان پارک علم و فناوری قزوین نیز در آن حضور دارند.

فاطمه غفوری افزود: مشاور رییس اتاق بازرگانی و صنعت جمهوری ارمنستان، رییس اتحادیه بین المللی انجمن عمومی رهبران جامعه جهانی مسکو و برخی از سازمان‌های مردم نهاد در روسیه و ارمنستان نیز در این نشست حضور یافته و با فعالان اقتصادی قزوین مذاکره کردند.

غفوری به اشتراکات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بین کشورهای ایران، روسیه و ارمنستان پرداخت و گفت: فعالان تجاری قزوین از دیرباز به علت اشتراکات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با کشورهای روسیه و ارمنستان در حال مبادله تجاری بوده اند و اکنون این فرصت فراهم شده که زنان فعال و تجاری نیز بتوانند در این مبادلات شرکت کنند.

کانون زنان بازرگان استان قزوین از اسفندماه سال ۹۶ تشکیل شده و اکنون دارای ۲۷۶ زن بازرگان و تاجر است که از این میان ۵۰ تن به صورت رسمی دارای کارت بازرگانی هستند.

استان قزوین دارای چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی است و همچنین از قطب‌های گردشگری و کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

عناوین برگزیده