تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۸
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۷۱۵۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

هشدار وزارت صنعت به تولید کنندگان فولاد

می متالز - کارگر عضو کمیته تخصصی فولاد تاکید کرد: برای مدیریت بازار، تامین حداکثری نیاز واحدهای پایین دستی، صنایع نوردی و جلوگیری از نوسانات بازار اولویت تولیدکنندگان فولاد باید تامین داخل باشد.
هشدار وزارت صنعت به تولید کنندگان فولاد

به گزارش می متالز، عضو کمیته تخصصی فولاد در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: کمیته صنعتی فولاد متشکل از صنایع پایین دستی ، بالادستی و انجمن و تشکل ها برای تنظیم بازار و مدیریت آرامش بازار تصمیم گیری کرده است بنابراین با توجه به افزایش قیمت جهانی فولاد تصمیم اخیر برای مدیریت بازار، تامین حداکثری نیاز واحدهای پایین دستی وصنایع نوردی بوده است که به همین دلیل کف عرضه درنظر گرفته شده و ابلاغ شده که باید واحدهای نوردی و  بالادستی که تولید شمش می کنند درصدی از تولید را در داخل عرضه کنند و مابقی را بعد از تنظیم بازار نسبت به صادرات اقدام کنند.

آقای کارگر افزود: کمیته تخصصی ماهیانه یک تا دو بار برای رصد بازار برگزار می شود و برای تامین مواد اولیه و مدیریت زنجیره فولاد در بخش شمش برنامه ریزی های لازم انجام می شود بنابراین اوتیماتوم اعلام شده برای جلوگیری از نوسانات بازار داده شد و برهمین اساس اولویت را تامین داخل قرار دادیم.

او گفت: تصمیمات مدیریت عرضه با مشارکت های تشکل ها، واحدهای تولیدی، صنایع بالادستی، سازمان حمایت و شرکت ایمیدرو گرفته می شود.

منبع: شبکه خبر
عناوین برگزیده