تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۷۱۸۶۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار میامی:

شهرک تخصصی معدن در میامی راه‌اندازی می‌شود

می متالز - فرماندار میامی بابیان اینکه این شهرستان دارای ذخایر و ظرفیت‌های معدنی فراوانی است، گفت: برای استفاده بهینه از این داشته‌ها شهرک تخصصی معدن راه‌اندازی می‌شود.
شهرک تخصصی معدن در میامی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش می متالز، احمد ملایری ظهر یکشنبه در نشست ستاد رفع موانع تولید میامی به میزبانی فرمانداری بابیان اینکه این شهرستان درزمینهٔ معادن به‌خصوص معادن فلزی دارای ظرفیت‌های عظیمی است، بیان کرد: برای بهره‌برداری بهتر از این ذخایر و معادن برنامه‌های خوبی پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها ایجاد شهرک تخصصی معدن است که به ما این اجازه را می‌دهد تا با استقرار واحدهای فرآوری معدنی، اشتغال خوبی را نیز در میامی شاهد باشیم.

فرماندار میامی بیان کرد: راه‌اندازی صنایع تبدیلی در بخش معدن همچنین ارزش‌افزوده تولیدات معدنی را نیز افزون می‌سازد و از خام فروشی تولیدات شهرستان در این حوزه جلوگیری خواهد کرد.

ملایری بابیان اینکه اشتغال، رونق اقتصادی و واحدهای فرآوری و معدنی سبب می‌شوند تا ما در میامی شاهد رونق خوب اقتصادی باشیم، ابراز کرد: شهرستان دارای ظرفیت‌های خوبی برای توسعه اقتصادی در بخش معادن است که اولویت اصلی فرمانداری حفظ واحدهای تولیدی و اشتغال موجود و در وهله دوم ایجاد واحدهای فراوری و سرمایه‌گذاری جدید در این حوزه است.

عناوین برگزیده