تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۷۱۹۳۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم اراک در نامه به رئیسی:

رسیدگی به پرونده هپکو را با سرعت بیشتری پیگیری کنید

می متالز - نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد پرونده تخلفات صورت گرفته در شرکت هپکو را با سرعت بیشتری پیگیری کند.
رسیدگی به پرونده هپکو را با سرعت بیشتری پیگیری کنید

به گزارش می متالز، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه درخواست کرده است پرونده تخلفات صورت گرفته در شرکت هپکو با سرعت بیشتری پیگیری شود.

در این نامه آمده است:

پیرو نامه شماره ۹۸۰۰۶۶۹۳ مورخ ۲۱/۰۱/۱۳۹۸ درخصوص تخلفات صورت گرفته در شرکت هپکو توسط خریداران بلوک سهام دولتی این شرکت و مدیران منصوب آن‌ها در طی دوره واگذاری این شرکت توسط سازمان خصوصی سازی در سال ۱۳۸۵ تاکنون، به استحضار می‌رساند متأسفانه رسیدگی به پرونده شرکت مذکور که بعد از چند بار جابجایی در شعبه نهم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران خیلی طولانی شده و تاکنون منتج به نتیجه نگردیده است؛ لذا خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به جهت تسریع در بازگشت اموال و دارایی‌های غارت شده به این شرکت و برخورد با عوامل متخلف و مجرم تضییع کننده حقوق بیت المال و شرکت مذکور و کارگران آن شده اند، در روند رسیدگی به این پرونده تسریع فرمایند. قبلا از عنایت ویژه حضرتعالی به حوزه صنعت و تولید و قاطعیت و سرعت برخورد با مفاسد اقتصادی موجود در شرکت هپکو کمال تشکر و امتنان را دارد.

این نامه به شورای اسلامی کارگران شرکت هپکو نیز رونوشت شده است.

گفتنی است، پیش از این طی بررسی‌های کارگران هپکو در خصوص یکی از بند‌های اطلاعیه واگذاری این شرکت ابهاماتی را مطرح کردند.

عناوین برگزیده