تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۴۵
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۷۲۵۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازرسان نامحسوس در ابهر بازار را رصد می‌کنند

می متالز - رییس اداره صنعت و معدن و تجارت ابهر گفت: در کنار بازرسی‌های معمول، بازرسان نامحسوس و افتخاری نیز در حال نظارت بر بازار این شهرستان هستند.
بازرسان نامحسوس در ابهر بازار را رصد می‌کنند

به گزارش می متالز، محمدرضا داداشیان روز یکشنبه با اشاره به تشدید نظارت بر بازار برای مقابله با گران‌فروشی و کم‌فروشی، افزود: به همه واحدهای تولیدی و صنف‌ها در خصوص افزایش خود سرانه قیمت ها به بهانه افزایش نرخ بنزین هشدار داده شده است.
وی تصریح کرد: بر اساس طرح نظارتی جدید، بازار حوزه استحفاظی اداره صنعت و معدن شهرستان به بلوک هایی تقسیم بندی شده و به بازرسان برای نظارت بهتر و مستمر و شبانه روزی سپرده شده است.
داداشیان تاکید کرد: گشت مشترک با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، تعزیرات، بهداشت محیط و کارشناسان این سازمان در حال نظارت بر قیمت و جلوگیری از کم فروشی هستند.
رییس اداره صنعت و معدن و تجارت ابهر خاطرنشان کرد: در ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت مشکلاتی در حوزه حمل و نقل به ویژه وانت بارها وجود داشت که با توجه به افزایش سهمیه سوخت این خودروها مشکلات آنان تا حد زیادی برطرف و هزینه حمل بار تعدیل شد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه میوه و تره بار مشکل خاصی وجود ندارد یادآور شد: با توجه به اینکه امسال شاهد افزایش تولید و عرضه محصولات کشاورزی در سطح کشور بودیم کمبودی در این زمینه وجود ندارد و افزایش قیمتی مشاهده نشده است.
داداشیان ادامه داد: در زمینه گوجه فرنگی هر سال با آغاز فصل سرما و کاهش تولید در منطقه قیمت این محصول افزایش می یابد و نمی توان گفت افزایش قیمت گوجه فرنگی تحت تاثیر قیمت بنزین بوده است.
وی عنوان کرد: در این مدت نزدیک به ۱۳۰ نوبت بازرسی توسط بازرسان در سطح شهرستان انجام شده که از این تعداد پنج مورد پرونده به تعزیرات معرفی و ۷ مورد تخلف ثبت شده است.
این مسؤول اظهار کرد: بهترین ناظران خود مردم هستند و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف گران‌فروشی و کم فروشی صرف نظر از ارزش ریالی این تخلف با شماره ۱۲۴ و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی بصورت شبانه روزی تماس حاصل کنند تا بازرسان این سازمان به صورت ویژه به اینگونه تخلفات رسیدگی کنند.

عناوین برگزیده