تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۴۹۴
کد خبر: ۷۳۴۹۲
امینی نماینده مردم ایلام:

لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی پس از تایید شورای نگهبان اجرا می‌شود

می متالز - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری - صنعتی، اصلاح محدوده ۲ منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ایجاد ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی تصویب و پس از تایید شورای نگهبان اجرا می شود.
لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی پس از تایید شورای نگهبان اجرا می‌شود

به گزارش می متالز، سلام امینی، در نشست امروز (سه شنبه 26 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:  در خصوص لایحه مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی اعاده شده از سوی شورای نگهبان رای گیری بعمل آمد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایراد شورای نگهبان این بود که طرح و لایحه در هم ادغام شده است، که این موضوع ابتدا درکمسیون اقتصادی بررسی شد و سپس بصورت جداگانه در دستور کار صحن مجلس قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه ابتدا اصل لایحه دولت  و سپس طرح ایجاد مناطق ویژه مورد درخواست نمایندگان مطرح شد و رای لازم را از نمایندگان ملت گرفت.

امینی ادامه داد: شایان ذکر است که دولت قبلا طی نامه مشکل مالی مناطق آزاد را متعهد شده و در حال حاضر این لایحه مشمول ایراد اصل ۷۵ نیز نمی‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم پس از تایید شورای محترم نگهبان هرچه زودتر برای اجرایی شدن، این قانون ابلاغ شود.

عناوین برگزیده