تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۷۳۵۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ورود تدپیکس به کانال 346 هزار واحدی؛

شاخص سبز خیابان حافظ

می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۲۳۸۳ واحدی عدد ۳۴۶ هزار و ۸۷۰ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۰ هزار و ۲۴۳ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۴۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۷۲۴ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۴۵۲۸ واحد را ثبت کرد.
شاخص سبز خیابان حافظ

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۷۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۶۳۴ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "فولاد"، "اخابر" و "فخاس" به ترتیب با ۲۵۶، ۲۵۱ و ۱۹۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "رمپنا"، "پارسان" و "کگل" به ترتیب با ۱۳۴، ۷۹ و ۶۴ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "خساپا" و "شیران"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاخص بورس تهران امروز به روند صعودی خود ادامه داد و به کانال ۳۴۶ هزار واحدی وارد شد. این در حالی است که کارشناسان بازار سرمایه از تداوم صعود شاخص خبر می دهند.

عناوین برگزیده