به گزارش می متالز، معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این مورد گفت: طبق نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایساکو، در سالهای ۹۶ تاکنون بهصورت مستمر رشد داشته و در ۳ماه دوم سال ۹۸ با ۱۸ امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد ۷۶۱ رسیده است؛ بنابراین با کسب این امتیاز، ایساکو برای نخستین بار در بین تمامی خودروسازان اعم از داخلی و واردکننده به مقام دوم دست یافت. وردینی تشریح کرد: در حال حاضر متوسط امتیاز کسب شده در شاخص رضایت مشتریان در سطح کشور عدد ۷۳۷ است و شرکت ایساکو با کسب ۲۴ امتیاز بیشتر از خط میانگین، نشان داده اجرای پروژههای عارضهیابی و برنامهریزی بسیار دقیق و اجرای صحیح آن در راستای ارتقای خدمات پس از فروش ایرانخودرو اثربخشی بالایی داشته است.