به گزارش می متالز، این اقدام در 13 مسیر در سطح شهر تهران انجام شده است که از روز 12 آذرماه جاری کلید خورد.
محصولات نمایش داده شده بر روی بدنه اتوبوس ها شامل سوپر رونیا، سوپر رویال، تترا، ریسینگ، ایرانول 12000، یورو دیزل، سوما، پاور و TOP ENGINE و موتورو می باشد.
لازم به ذکر است، این اقدام به صورت تهاتری و هزینه آن کالایی و محصولات ایرانول می باشد.
گفتنی است؛ یکی از پیشرفته ترین شکل تبلیغات محیطی ، تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های شهری به شمار می رود ، این نوع تبلیغات را به نوعی می توان بیلبوردهای متحرک نامید به دلیل اینکه اتوبوس مدام در سطح شهر در حال تردد است و محدوده وسیعی از شهر و میلیون ها بیننده را تحت پوشش تبلیغات قرار می دهد. در واقع این نوع تبلیغات به صورت کاملا واضح در مقابل دید عابرین و رانندگان قرار می گیرد.