تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۰
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۷۳۷۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

عرضه سهام معادن زغال سنگ کرمان در بورس درحال پیگیری است

می متالز - مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان گفته که تلاش شرکت متبوع او دایر بر مکانیزاسیون فرآیندهای مختلف کاری اعم از پیشروی و استخراج است.
عرضه سهام معادن زغال سنگ کرمان در بورس درحال پیگیری است

به گزارش می متالز، سامان مرتاض، مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان گفت: در بخش های جدید معادن به خصوص در طرح های توسعه ای زیرساخت هایی درحال ایجاد شدن است.

وی افزود: بزرگ ترین چالش این شرکت در این راستا پس از طراحی، تامین اعتبار برای خرید تجهیزات است.

مرتاض در واکنش به تعطیل شدن برخی از معادن گفت: این موضوع بر خط تولید شرکت معدن زغال سنگ کرمان هیچ تاثیری نگذاشته و درحال اجرای طرح های توسعه ای مانند راه اندازی معدن پابدانا هستیم.

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان تصریح کرد: بیمه تمام کارگران معدن زغال سنگ کرمان با درنظر گرفتن تمام مزایا پرداخت می شود و این روند از سال 1397 با تجدید نظر ویژه از سوی مدیریت تحت نظارت است.

وی اضافه کرد: درخصوص بازنشستگی کارکنان نیز، شرکت، پرداخت سهم مشاغل سخت و زیان آور کارگران مشمول بازنشستگی را به صورت منظم انجام داده است.

مرتاض در پاسخ به عرضه سهام این شرکت در بورس گفت: سهام شرکت معدن زغال سنگ کرمان در اختیار صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد قرار دارد و عرضه سهام شرکت در بورس از سوی صندوق درحال پیگیری است.

وی اظهار داشت: محصول اصلی شرکت معدن زغال سنگ کرمان به شرکت های ذوب آهن فروخته می شود و پرداخت بهای این محصولات به صورت اعتباری صورت می گیرد.

مرتاض افزود: بنابراین همواره بخشی از بهای محصول فروش رفته به عنوان مطالبات شرکت زغال سنگ، نزد این شرکت ها باقی می ماند و درحال حاضر این معوقات بالغ بر 60 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان بیان کرد: قیمت کنسانتره زغال سنگ کک شو، 26.5 درصد بهای شمش فولاد خوزستان تعیین شده است. لذا نوسانات بازار فلزات بر بهای زغال سنگ نیز تاثیر مستقیم دارد.

عناوین برگزیده