تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۷۳۷۷۳
سرویس خبر : محیط زیست
شهردار نهاوند:

هیچ کدام از ماشین آلات شهرداری را نفروختیم

می متالز - شهردار نهاوند با تأکید بر اینکه ماشین آلات شهرداری در انبار است، می توانید ببینید، تصریح کرد: هیچ کدام از ماشین آلات شهرداری را نفروختیم.
هیچ کدام از ماشین آلات شهرداری را نفروختیم

به گزارش می متالز، محمد حسین پور یکشنبه ۲۴ آذر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شورای دور پنجم شورایی با سابقه و پخته و با برنامه های زیاد بوده که در طول زمان قابل مشاهده است. مردم نهاوند نیز مردمی حساس به تغییرات هستند و این نمود را می توان در مراجعه مردم به شهرداری دید.

وی افزود: خارج از هر گونه اغراق مردم به شهرداری اعتماد دارند و ما هم دغدغه آنها را پیگیری کرده و این اعتماد را حفظ می کنیم و متعهد به آن وظایف شهری و مدیریت شهری خواهیم بود، از آنچه گفته ام و اجرایی شده گزارش می دهم، اهل وعده و قول های عمل نشده هم نیستم.

حسین پور بیان کرد: کمبود سرانه فضای سبز را افزایش داده ایم اما هیچ باغی جای پارک را نمی گیرد بنابراین کمبود فضاها در طرح ها دیده شده، البته در طرح ها این نیازها دیده نشده بود و بحث ترافیک و محل پارک در شهر هم همینطور است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل پارکینگ در شهر وجود دارد و جاهایی که حذف پارکینگ داریم اجازه گرفته ایم، حساب مختص حذف پارکینگ هم با همکاری استان باز شده است.

شهردار نهاوند اضافه کرد: در برخی مکان ها می توانیم پارکینگ طبقاتی بزنیم، باید بحث مسیل و حذف موانع دسترسی هاحل شود تا به نتیجه مطلوب در موضوع پارکینگ برسیم و به نوعی معضلات را حس می کنیم و درصدد رفع آنها هستیم.

وی با تأکید بر اینکه ماشین آلات شهرداری در انبار است، می توانید ببینید، تصریح کرد: هیچ کدام از ماشین آلات را نفروختیم، در حال حاضر شش دستگاه کمپرسی، دو دستگاه تانکر در فضای سبز و دو دستگاه پرس در شهرداری مشغول هستند، این خودروها به ازای طلب به شهرداری منتقل شده و برخی از خودروها کارایی و توجیه اقتصادی برای ما ندارند.

حسین پور بیان کرد: فعلا مجوز برداشت پنج هکتاری را از معدن کوهی شن و ماسه را گرفته ایم که در اواسط دی ماه به بهره برداری می رسد که با این ظرفیت بالا یک سرمایه بزرگ برای شهرداری و شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت فعال است مشکل تأمین آسفالت هم رفع شده، گفت: با توجه به آب و هوا و بارندگی ها شرایط آسفالت را نداریم، در انبار کارخانه آسفالت قیر هست و تنها منتظریم حفاری های آب و فاضلاب به اتمام برسد و شرایط جوی آب وهوا مساعد شود تا بتوانیم کوچه ها را آسفالت کنیم.

شهردار نهاوند اظهار کرد: فاز اول بام نهاوند در اوایل سال ۹۹ به بهره برداری می رسد همچنین پروژه چهار باغ هم تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده تمام می شود.

در ادامه عبدالعلی ملکی، رئیس و سخنگوی شورای شهر نهاوند گفت: بودجه پیش بینی شده شهرداری نهاوند در سال ۹۸، ۳۳ میلیارد و ۷۳۳ میلیون بوده که با توجه به برنامه ها میزان تحقق در صد بودجه را هم اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: به نقش رسانه ها و جایگاه آن اعتماد داریم و راضی هستیم که روحیه امید را در مردم زنده نگه می‌دارند و تأکید دارند که امید و رضایت و مشارکت بیشتر داشته باشند .

ملکی با بیان اینکه در فضای تعامل و همکاری می شود زیاد کار کرد، گفت: سرانه فضای سبز نهاوند از  ۸.۹ مترمربع به ۱۰.۲ مترمربع به ازای هر شهروند رسیده است.

عناوین برگزیده