تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۷
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۷۳۹۸۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل ایران خودرو خبر داد:

برنامه ایران خودرو برای تولید ۳۴ هزار دستگاه دوگانه سوز چهار محصول در سه ماه

می متالز - مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: این شرکت طی سه ماه آخر سال، برنامه تولید و عرضه ۳۴ هزار و ۲۶۰ خودرو دوگانه سوز حداقل چهار محصول را دارد.
برنامه ایران خودرو برای تولید ۳۴ هزار دستگاه دوگانه سوز چهار محصول در سه ماه

به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی با بیان اینکه ایران‌خودرو قادر است متناسب با برنامه های دولت و برای پاسخ به نیاز مشتریان و تامین ناوگان حمل نقل عمومی، محصولات دوگانه سوز با شمارگان بالا تولید و عرضه کند، گفت: این شرکت طی سه ماه اخر سال برنامه تولید و عرضه 34 هزار و 260 خودرو دوگانه سوز را دارد.

وی افزود: قرار است در زمستان، تولید روزانه انواع محصولات دوگانه سوز از جمله  سمند، 405،‌  پارس و آریسان افزایش یافته و از تولید روازنه 330 دستگاه در دی ماه به 550 و 800 دستگاه در بهمن اسفند برسد.

این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای اقتصاد و تفاهم‌نامه اخیر با بانک ملت و وزارت نفت برای تامین منابع مالی برای گازسوز کردن خودروها و همچنین افزایش انگیزه اقتصادی با توجه به بازنگری قیمت بنزین، تقاضا برای خودروهای دوگانه سوز افزایش یافته است.

به گفته مقیمی، خودروهای دوگانه‌سوز ایران خودرو طبق استانداردهای روز جهانی تولید خواهند شد و ‌هیچ مشکلی برای تامین قطعات نیست.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده