تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۲
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۷۴۲۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش قیمت انواع سکه در بازار / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۹/۲۸

می متالز - قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از رشد بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید با ۷۲ هزار تومان افزایش به چهار میلیون و ۴۸۳ هزار تومان رسید.
افزایش قیمت انواع سکه در بازار / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۹/۲۸

به گزارش می متالز، قیمت طلا در معاملات روز پنج‌ شنبه بازار جهانی پس از این که مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح دونالد ترامپ، رییس‌ جمهور آمریکا رای داد و ابهام سیاسی را در بزرگترین اقتصاد جهان برانگیخت، افزایش پیدا کرد.

هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد رشد کرد و به ۱۴۷۷ دلار و ۷۸ سنت رسید. هر اونس طلا در بازار معاملات آتی آمریکا با ۰.۲ درصد افزایش، ۱۴۸۱ دلار و ۸۰ سنت معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنج‌ شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۷ با ۴۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۲,۸۵۹ تومان معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌ شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنج‌ شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۷ با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز قبل، ۱۴,۱۵۰ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۷، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۴۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۴۸۳ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۵۶ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌ سکه، ۲ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و ۹۱۰ هزار تومان است.

عناوین برگزیده