تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۸:۱۰
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۷۴۲۲۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

۵۰۰ واحد مسکونی به سیل‌ زدگان گلستانی تحویل شد

می متالز - ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده گلستان پس از بازسازی وتعمیر در شهرستان‌های مراوه تپه مینودشت گنبد کاووس، آق قلا گمیشان و بندر ترکمن به مالکان تحویل شد.
۵۰۰ واحد مسکونی به سیل‌ زدگان گلستانی تحویل شد

به گزارش می متالز، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم گفت: بر اساس تفاهم‌های انجام شده، سال آینده با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و مهارت افزایی در کنار سنجش‌های بومی برای جوانان شغل ایجاد می‌کنیم.

سردارقاسم سلیمانی با بیان این که ۵۰۰واحد گردان امداد و نجات در سطح کشور ساماندهی شده است، افزود: دشمنان بدانند ملت ایران با بصیرت و هوشیاری راه خود را پیدا کرده است و با گفتمان مقاومت به پیش می‌رود.

سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان هم گفت: ۳۰۰واحد مسکونی برای خسارات دیدگان از سیل تا دهه فجر امسال در استان گلستان ساخته می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی کشور هم گفت: از ۸۵۰۰واحد مسکونی خسارت دیده در سیل فروردین در کشور ۶۰۹۰واحد بازسازی و تحویل هموطنان شده است.

سرهنگ محمد زهرایی افزود: بیش از ۲۰۰۰ واحد باقی مانده است که تا دهه فجر بازسازی می‌شوند.

اجرای ۲۵۰ طرح محرومیت زدایی سپاه در گلستان

سپاه عملیات ۲۵۰طرح محرومیت زدایی در گلستان را با اعتبار افزون بر ۱۲میلیارد تومان آغاز کرد.

سردارحسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی گلستان که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در گنبدکاوس برگزار شد، ادامه داد: این طرح ها در عرصه‌های ساخت و تکمیل ۱۲۵واحد خانه محرومان، تکمیل ۲۱مدرسه، تکمیل۱۹مسجد، مرمت و بهسازی ۱۵جاده بین مزارع، ساخت۱۴کانال بتنی، ساخت۱۲غسالخانه،ساخت۱۷خانه عالم ، ۸پروژه شناور محرومیت زدایی، تکمیل۷گلزار شهدا، ۵حوزه علمیه، ۴طرح آبرسانی، ساخت ۲پل بتنی و ساخت یک سالن ورزشی با اعتبار افزون بر ۱۲میلیارد تومان در دستور کار است.

عناوین برگزیده