تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۰
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۷۴۲۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد خبر داد:

اختصاص بودجه برای احداث سرای نوآوری در زمینه‌های فولاد و صنایع وابسته

می متالز - مدیرکل پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص بودجه لازم برای احداث سرای نوآوری در زمینه‌های فولاد و صنایع وابسته خبر داد.
اختصاص بودجه برای احداث سرای نوآوری در زمینه‌های فولاد و صنایع وابسته

به گزارش می متالز، عصر امروز محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه سید محمدجواد صدری‌مهر مدیرکل پارک‌های علم فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ضمن حضور در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور از محصولات تولید شده در واحد سیرجان بازدید کردند.

صدری‌مهر در حاشیه این بازدید از اختصاص بودجه لازم برای احداث سرای نوآوری در زمینه‌های فولاد و صنایع وابسته خبر داد و گفت: با آغاز فعالیت‌ها در واحد سیرجان به‌زودی مجوز احداث سرای نوآوری در راستای حمایت هرچه بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان صادر می‌شود.

طهرانچی نیز اظهار کرد: این اقدام خوبی که صورت گرفته باید تداوم داشته باشد و دانشگاه آزاد اسلامی قطعاً از ظرفیت‌های موجود دانشگاه‌های دیگر در راستای افزایش کمّی و کیفی محصولات تولیدی واحد سیرجان استفاده خواهد کرد و با این امر مشکلات پیش‌رو مرتفع می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با انجام مهندسی معکوس بر روی برخی از قطعات مورد نیاز شرکت‌های صنعتی و معدنی منطقه توانسته محصولاتی  با کیفیتی بالاتر از حد انتظار آن‌ها و قابل رقابت با محصولات خارجی طراحی و تولید کند؛ همچنین این واحد دانشگاهی موفق شده حدود ۳۰ قطعه از قطعات ماشین‌آلات معدنی و صنعتی را که شرکت‌های صنعتی به دلیل تحریم‌ها امکان تهیه آنها را نداشته‌اند با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های خارجی به تولید برساند.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت