تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۷۴۳۲۱

برگزاری جلسه کارگروه ساماندهی پایانه مرزی باشماق مریوان

می متالز - در راستای ساماندهی و بررسی وظایف سازمان های متولی حاضر در پایانه مرزی باشماق جلسه ی با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، مدیرکل گمرک باشماق و فرماندهی مرزبانی باشماق در گمرک پایانه مرزی باشماق برگزار شد.
برگزاری جلسه کارگروه ساماندهی پایانه مرزی باشماق مریوان

به گزارش می متالز، مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت: این شرکت در راستای روان سازی وتسهیل صادارات در پایانه مرزی باشماق نسبت به الکترونیکی نمودن عملیات کنترل باک کامیون ها، استفاده از سامانه فروش مرزی، اعطای معافیت پرداخت مابه التفاوت نرخ نفتگاز به کامیون‌های ایرانی خروجی از مرز و.... اقدام نموده است.

عبدالله گیتی منش سپس به ساماندهی نیروهای کنترلی مستقر در مرزباشماق ،غیرفعال نمودن جایگاه شرکتی پایانه مرزی، جانمایی برای استقرارجایگاه سیار عرضه سوخت در محوطه خروجی از بازارچه باشماق در صورت آماده نمودن زیرساخت های لازم جهت سامانه های الکترونیکی مورد نیاز، مدیریت و ساماندهی نیروهای کنترلی کامیونهای ترانشیپی و..... اشاره کرد و افزود: هرکدام از دستگاه های مرتبط با امورات پایانه مرزی باشماق باید در حیطه اختیارات خود نسبت به انجام وظایف محوله وعدم دخالت در فرایندهای سازمان های دیگراقدام نمایند.

گیتی منش خواستار تعامل و همکاری سایر ادارات با این شرکت شد و با اشاره به تفاوت قیمت فرآورده در سوی مرز و جذابیت این موضوع برای افراد سودجو، قاچاق فرآورده و عرضه خارج ازشبکه فرآورده های نفتی را تاراج سرمایه ملی عنوان و افزود: عملیات کنترل و پایش خودروهای ترانزیتی و ترانشیپی نیز در همین جهت انجام می شود.

عناوین برگزیده