تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۷۴۷۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انعقاد خرید 350 دستگاه خودرو از هپکو/ رونمایی از 63 خودرو راهداری در کشور با حضور وزیر راه

می متالز - وزیر راه و شهر از 63 خودرو سنگین راهداری کشور به طور نمادین در جاده آبعلی رونمایی کرد و گفت: قرار داد خرید 350 دستگاه ماشین راهداری را با هپکو بستیم.
انعقاد خرید 350 دستگاه خودرو از هپکو/  رونمایی از 63 خودرو راهداری در کشور با حضور وزیر راه

به گزارش می متالز، وزیر راه و شهرسازی از 63 خودرو سنگین راهداری کشور به طور نمادین در جاده آبعلی رونمایی کرد و گفت: قرار داد خرید 350 دستگاه ماشین راهداری را با هپکو بستیم.

محمد اسلامی امروز پس از افتتاح  راهدارخانه مرحوم غنی راده به عنوان بیست و هشتیمن راهدارخانه استان تهران در محور آهک دره محور هراز  گفت: این راهدارخانه در حقیقت از مدار خارج شده بود که بازسازی و احیا شده است و هم اکنون هم میتواند در اختیار مسافران در راه مانده و همچنین عوامل راهداری قرار گیرد.

وی افزود: امروز همچنین به طور همزمان از 63 خودرو سنگین راهسازی در کشور به طور نمادین رونمایی شد که این خودروها هم مستهلک و از رده خارج شده بودند که با همت متخصصان داخلی بازسازی و احیا شده است می توانند با همان شکل اولیه خدمات رسانی کنند.

اسلامی همچنین از انعقاد قرارداد 350 دستگاه خودرو سنگین راهسازی با هپکوی اراک خبر داد و گفت: به جهت حمایت از تولید ایرانی حاضر هستیم تا  هزار دستکاه دیگر نیز سفار دهیم.

عناوین برگزیده